Een afspraak maken

Bij het maken van een afspraak kan de assistente vragen naar de reden van uw contact. Ze is daartoe opgeleid en doet dat om zo goed mogelijk een inschatting te maken van de aard en spoedeisendheid van uw eventuele klachten. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan. Als u de reden van uw afspraak niet met haar wilt delen kunt u dat aan haar zeggen, zij zal de afspraak dan maken.

Meer tijd nodig?

De afspraak wordt voor 10 min gemaakt. Heeft u meerdere klachten of vragen? Geef het aan bij het maken van de afspraak, dan we kunnen er rekening mee houden in onze agenda.

1. Telefonisch

Om een afspraak te maken voor het spreekuur kunt u tussen 8.00 uur en 12.30 uur en tussen 13.30 uur en 17.00 uur bellen.

2. Via de digitale agenda

U kunt ook digitaal een afspraak maken.

Via "Online services" kunt u zelf een afspraak maken in de agenda van uw huisarts.

U kunt via deze digitale agenda alleen bij uw eigen huisarts een afpraak maken. Een gemaakte afspraak bij een andere huisarts zal niet gehonoreerd worden.

Het is wenselijk dat u in het kort aangeeft waarvoor u wilt komen. Houdt u er verder rekening mee dat de afspraak voor 10 min is gemaakt en zich beperkt aan een vraag of 2 korte vragen. De plaatsen op deze digitale agenda zijn beperkt zodoende zal het niet altijd mogelijk zijn om een afspraak te kunnen maken, u kunt dan altijd een afspraak maken via de assistente. Om gebruik te kunnen maken van deze dienst moet u eerst zich hier aanmelden.