Compliment geven
Wij staan open voor kritiek ( van fouten kunnen we leren), een positieve waardering is natuurlijk ook welkom, via deze link kunt u ons een compliment geven.
Dat kunt u namens uzelf doen, maar ook namens een ander. U kunt een algemeen compliment geven, maar het kan ook gericht zijn aan een specifieke persoon of situatie binnen de huisartsenpraktijk.
We willen iedereen bedanken die de moeite neemt om een compliment door te geven!
Patient tevredenheidsonderzoek
Wij willen graag weten hoe u onze zorg ervaart. Wij horen daarom graag uw mening zodat wij onze zorg nog beter kunnen maken.
U doet er ons een groot plezier mee om hierover een vragenlijst in te vullen.
Het invullen van deze vragenlijst vraagt slechts enkele minuten van uw tijd.
Hartelijk dank voor uw medewerking!
Klachtenregeling
Heeft u een klacht over ons?
Een goed contact met de huisarts is belangrijk voor patiënt en dokter. Gelukkig zijn huisarts en patiënt meestal tevreden over elkaar.
Maar zijn er vragen of klachten, dan willen we dat graag weten. Als de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij/zij ook niet proberen het probleem op te lossen. Bespreekt u daarom uw klacht zo snel mogelijk met de huisarts. Als u een afspraak maakt voor een gesprek, geeft u dan meteen door waarover het gaat. Dan kan de huisarts voldoende tijd voor u vrij maken. We zullen dan proberen uw klacht op een bevredigende manier af te handelen en het vertrouwen te behouden. Daarnaast proberen wij oorzaken van klachten op te sporen en waar mogelijk weg te nemen. Zo kunnen wij herhaling voorkomen en onze werkwijze beter afstemmen op de wensen van onze patiënten. U kunt uw klacht ook digitaal bij ons kenbaar maken,
Klik hier voor het digitale klachtenformulier van Medisch Centrum Alberick.
Mocht dit allemaal niet lukken, dan is het goed om te weten dat u een klacht of beter: een vraag om bemiddeling kunt indienen bij de Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland. U kunt hier contact mee opnemen via de website of via telefoon: 088 0229100.